بهترین مدرسه ساری



مدرسه آینده سازان
از سال ۱۳۷۱ فعالیت آموزشی خود را با مدیریت سرکار خانم شمشیربند و با هدف تبدیل چالش‌ها به فرصت ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان با ایجاد یک مدرسه مهارت محور در محیط جذاب و پویا آغاز کرد و در تمام این دوران تلاش بر این بوده تا با برخورداری از امکانات روز و با رشد توانمندی های دانش آموزان و آموزگاران و به کارگیری الگوهای برتر آموزشی و تربیتی دغدغه‌های موجود در هر عصر را مرتفع سازد و به این اصل مهم دست یابد.
در عصر کنونی که دسترسی و هرگونه اطلاعات با فشردن یک کلید میسر می‌شود و انفجار اطلاعات دنیا را به مجموعه از فرصت ها و تهدیدها تبدیل کرده است،برآنیم تا با بهره‌گیری از تمام توان نسلی فرهیخته، بانشاط،خلاق،پایبند اخلاق، مسئولیت‌پذیر،کارآفرین و قابل اعتماد برای آینده میهن عزیزمان بپروارنیم و همچنین با آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان،شهروندانی موثر، قابل احترام،متعهد،متخصص و با نشاط که بتوانند با توسعه شخصی در بالاترین توان بالقوه خود جامعه‌ای سرشار از آرامش را به ارمغان بیاورند،تربیت کنیم.
مدرسه آینده سازان , بهترین مدرسه ساری
ماموریت ما:
اهداف مشترک تربیت رسمی و عمومی، آن دسته از شایستگی های پایه است که عموم افراد جامعه باید آنها را کسب کنند منظور از شایستگی های پایه برای عموم افراد جامعه، مجموعه‌ای از صفات، توانمندی ها و مهارت های فردی و جمعی ناظر به همه جنبه های هویت (عقلانی، عاطفی، ارادی و عملی) می باشد که هر فردی برای درک و بهبود مستمر موقعیت خود باید آنها را داشته باشد.
ماموریت داریم بر اساس علم روز دانش آموزانی تربیت کنیم که هر کدام قهرمان زندگی خود، ستاره درخشان جامعه خود و خدمتگزار بشریت باشند.
ضمن کسب آمادگی علمی بالا از مسیر فطری و ظرافت‌های وجودی دخترانه خود دور نشوند.مهارت های زندگی را کسب نموده تا در زندگی عملی خود فردی با تمرکز مستقل و باشند.

مدرسه آینده سازان , بهترین مدرسه ساری
استراتژیک و راهبردها:
1.ایجاد فرصت برای حضور مفید و موثر خانواده در مدرسه 2.بکارگیری یکپارچه ظرفیت های آموزشی و تربیتی
3.فرهنگ سازی و تقویت تعاملات اخلاقی
4. تنظیم برنامه های آموزشی برای مشارکت دادن اولیا و دانش آموزان در برنامه های مدرسه 5.کیفیت بخشیدن به فعالیت های آموزشی و پرورشی با توجه به مهارت های اجتماعی و زندگی